Red smooth Live

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Famanina famous as Amani.thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



Make it Loud!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Your name
Other: WeHeartIt Photobucket
Circle of life.
Assalamualaikum dan selamat selamat. Hikhok.

Akhirnya kan hari yang sebut sebut semakin tiba. Wahh, sedihnya. Tapi aku berbangga sebab tak menitiskan air mata depan mereka semua. Sumpah kami akan rindu hampa semua. Harini last dah la aku pergi sekolah. Hm, Hari Rabu nanti dah nak daftar ke Mrsm Pengkalan Hulu. I've to learn love that school sama macam aku sayang Badlishah. Banyak pesanan yang aku dapat daripada mereka mereka semua. Semuanya akan aku ingat. Cikgu Zakuan pesan, "teruskan main hoki, dan jangan nak bercinta cinta kan sana" HAHA. Okayy cikgu. Saya ingat tu. Ada orang bagi aku Sunsilk Shampoo 1 set. Wahhh, sangat terharu dan nak tergelak bila tengok. Sumpah aku takkan lupa hang. Thankyou weh, sorry tak dapat jumpa tadi sebelum balik sebab papa aku dah datang.

gonna miss them. 

jangan lupa kita semua ni pernah satu sekolah tau XD

Okayy, gambar ni paling awesome. Nina, i'll miss you. Jaga diri tau Nina, jangan terlalu nak touching touching. Hihi, go go Ninoo.

Haaa, nanti kami balik cuti kita pi karok sama sama lagi na. Kimin, tadi tak sempat nak pi peluk peluk hampa :(

Taraaaaaaa, ni hadiah perpisahan kita semua. HAHA, I don't care how hodoh this picture, janji orang akan ingat. Kalau rindu rindu tu, tengoklah gambar ni. 



P/S : Kita hanya berpisah sementara ja. Jangan sedih sedih. And semoga berjaya dalam SPM 2013! THANKYOU SO MUCH FOR MAKING ME SMILE. BFF <3 do keep in touch yaa and take care. 


Older Post | Newer Post