Red smooth Live

Bonjour!

Welcome to my simple triple blog, i`m Famanina famous as Amani.thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :)



Make it Loud!




Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Your name
Other: WeHeartIt Photobucket
Kehilangan awak :(
Assalamualaikum dan hallaww semua.

Hmm, sedih lah bila fikir balik kita semua akan berpisah. Kawan kawan yang pergi SBP semua dah berhijrah dah ke tempat mereka. Nanti aku pulak nak meninggalkan bumi Badlishah ni. Hmm, sodih sodih. Tapi takpaa la,  memang ini lah lumrah kehidupan. Setiap pertemuan ada perpisahan. Ini sementara ja, so kepada kawan kawanku jangan la terlalu sedih. Ada hikmah semua ni terjadi. Aku tak boleh terlalu sedih sangat sebab nanti pergi sangat aku murung pulak nanti. So, biarlah kita sembunyikan kesedihan tu ja.


Kepada dia pun, baru sekarang aku tau aku sangat rugi. Tapi takpa.


Older Post | Newer Post